Імітація діяльності чи демонстрація красивих картинок може тривати довго, але рано чи пізно в суспільстві постає запит на професійних людей, здатних не створювати кризу за кризою, а реально вирішувати проблеми. Про це в ефірі програми «Підсумки наживо» на телеканалі NTA (Львів) сказала заступник голови політичної партії «Українська Стратегія Гройсмана» Лілія Гриневич.
«Чинна влада повсякчас створює кризи, а потім намагається їх вирішити. Але люди ж це відчувають. Можна довго показувати красиву картинку, імітувати якусь діяльність, але рано чи пізно люди бачать результати. Тоді і виникає попит на людей, які здатні вирішувати проблеми», – впевнена Гриневич.
Вона звернула увагу, що через непрофесійність і некомпетентність рішення в країні ухвалюються не тільки сумнівної якості, а ще й вкрай запізно. І це стосується майже всіх сфер життя – від енергетики до стимулювання вакцинації. Приміром, пропозицію матеріальної винагороди за повну вакцинацію висловив лідер «Української Стратегії» Володимир Гройсман майже 3 місяці тому. Якби влада дослухалася, то українцям би не довелося щодня читати настільки сумну статистику смертей від КОВІД-19.
Те ж саме стосується системи освіти. Якби влада правильно реалізовувала масштабну освітню реформу, започатковану Урядом Гройсмана, сьогодні уже в базовій школі – 5-9 класи – були б інші програми, інші інвестування, інші можливості для навчання і формування нової системи знань, умінь, а головне – цінностей у дітей. Адже в сучасному світі потрібні не тільки тверді предметні знання, а й так звані «м’які навички» – вміти виокремлювати інформацію, розуміти інші точки зору тощо. При цьому «Дорожня карта» реформи освіти давно сформована – вона навіть є в широкому доступі, можна подивитися і почати працювати на користь українських дітей.
«Але зараз реформа виглядає такою, що не просувається належним чином Міністерством освіти і науки. І проблема в тому, що вони реагують на все – пізно. Тільки зараз у Міністерстві зрозуміли, що потрібні нові підручники, потрібні підготовлені вчителі, потрібні нові бюджети – на доплати вчителям. І тут питання – не вистачає компетентності чи відданості (з боку Міністерства)? – відзначила Гриневич. – Більшість потрібних реформ опинилися під загрозою зриву! А у зв’язку із зовнішньою агресією і недолугим та непрофесійним внутрішнім управлінням ми маємо ризики втрати державності! Саме тому наша політична сила пропонує країні стратегію, бачення, як треба реагувати на події і що потрібно робити».