Провідні країни світу, передусім Великобританія, сьогодні активно проводять тестування і дослідження рівня знань дітей після дистанційного навчання і виділяють додаткові освітні бюджети для проведення додаткових уроків по тих предметах, де без базового рівня знань неможливо здобути повну освіту. Про це в ефірі програми «Підсумки наживо» на телеканалі NTA (Львів) сказала міністр освіти і науки України (2016-2019), заступник голови політичної партії «Українська Стратегія Гройсмана» Лілія Гриневич.
«Дистанційне навчання завдало найбільшої шкоди саме середній освіті – школам. У провідних країнах ведуться дослідження, як змінилися навчальні досягнення дітей і що робиться із їхньою психікою. Відзначу, що ця робота ведеться там, де рівень цифрової грамотності і забезпеченості родин – вищий за наші показники! І що показують результати? Навчальні досягнення дітей впали на 20%. А ще кажуть, що підлітки отримують психологічні проблеми, бо їм важко із замкненого середовища повертатися до очного спілкування, – сказала Гриневич. – Великобританія нещодавно виділила кошти для оплати додаткових часів для вчителів, які надолужують предмети з дітьми. А наш КОВІД-фонд витрачають зовсім на інші цілі. Мало того! У нас дистанційку використали ще й для того, щоб приховати непідготовленість до опалювального сезону. Підвищення цін і тарифів, неготовність мереж прикрили тим, що треба йти на дистанційку на довший час, аніж планувалося».